Geplaatst op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:03 , 18 keer bekeken
Beste Clupper,
De afgelopen dagen ben ik overspoeld met vragen over het VIP abonnement. In 2023 is er eenmalig ineens voor een jaar geïncasseerd en daarna zijn door het overstappen naar een andere betaaldienst alle incasso's komen te vervallen. Hierover is uitgebreid gecommuniceerd, net als over de wijze waarop je de automatische incasso weer kon activeren.
Blijkbaar is dit bericht bij velen toch niet (volledig) aangekomen. Veel cluppes ontvingen dan ook een betaalverzoek per e-mail op 1 september j.l. Als je een openstaande factuur niet wordt betaald, dan wordt na 40 dagen je abonnement geblokkeerd, waardoor je geen VIP-status meer hebt.
Dit is dus bij aardig wat cluppers het geval momenteel. Dit levert veel vragen op, nieuwe betaalverzoeken die aangemaakt moeten worden en vervolgens gemonitord om te kijken of de betalingen gedaan zijn.
Vandaar dus nog even deze reminder: wil je via automatische incasso* betalen in het vervolg? Dat kan, je kan de automatische incasso activeren door als je ingelogd bent op Clubs rechtsboven op je nickname te klikken zodat je eigen profiel opent. Daarna scroll je naar beneden en zie je de knop 'Ik wil incasso VIPPER worden'
Klik daarop, doe een iDeal betaling van 1 cent en je automatische incasso is geactiveerd.
Voor cluppers die dit doen voor 1 november a.s. geldt dat zij ook nog eens 250 punten in hun persoonlijke portemonnee ontvangen!
* Automatische incasso is niet mogelijk voor Belgische cluppers.
Wil je liever betalen middels een betaalverzoek per e-mail? Ook geen probleem, maar ben je er dan van bewust dat je het e-maill adres waar die betaalverzoeken op binnenkomen, ook wordt uitgelezen en dat je bij betalingen van € 9,95 deze betaalverzoeken eens per twee maanden ontvangt.
Dit scheelt ongemak (geen blokkade van je abonnement) én kosten (€ 2,00 per betaalverzoek)
Clubmaster